mandag den 15. oktober 2012

Så er jeg her igen.

Ja, tænk hvad en gang oprydning af ens spammails kan føre til. Havde fået min første kommentar her på bloggen, hvilket jo er fantastisk :)
Er selv god til at kommentere på de blogs jeg læser fast, så bare det at en af mine "læsere" har kommenteret min blog, er jo utroligt fantastisk for mig :)

I dag har jeg ikke lavet det store, sådan er det desværre når man har været arbejdsløs et stykke tid. Har snart været det i 2 måneder og det er ikke interessant på nogen måde. Dagene går med oprydning, sang og dans i stuen, spil på I-Pad og alt muligt "ligegyldigt".
Vil så gerne have et arbejde, men det vil 4.000 andre danskere også gerne, så jeg ved vi er mange om kampen.

Er i gang med at læse The Hunger Games og kan kun anbefale alle andre at gå i gang med dem. Mangler kun bog nr 3 så er jeg færdig og der er alt for lang tid til filmene kommer i biografen. Faktisk er det vidst først i november til næste år at film nr 2 kommer. Og selvfølgelig deler de den sidste bog op i 2 film ligesom med Harry Potter og Twillight (har stadig ikke fået det andet end film nr 1 af Twillight).

Anyway, herhjemme er vi gået i gang med at se både Revolution og Alcatraz. De er vildt spændende. I Revolution ser man hvordan hele verden forandre sig, når elektriciteten og vandet forsvinder. Det er ret skræmmende, men meget godt filmatiseret.
I Alcatraz følger man et hold efterforskere, som har fundet ud af at den sande historie med at fangerne blev overflyttelse, dengang fængslet lukkede ned, slet ikke er rigtig. I stedet forsvandt både fangerne og vagterne på mystisk vis og er nu efter mange år vendt tilbage, med samme lyst til hævn som før.

Er en sukker for gode serier, så hvis I kender en eller to, jeg bare må se, så skriv det gerne :)
Dog vil jeg lige sige at film og serier der handler om vampyrer, seriemordere og desperate husmødre ikke er at foretrække ;) ligesom Singleliv og De Unge Mødre heller ikke er noget for mig.

Uhu det er forresten i aften der kommer både Kongerne af Rømø og Gustav og Linse på udebane :D

Hvad bruger I andre efteråret på?
Jeg har selv et græskar der venter på at blive til en græskarmand...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar