onsdag den 30. maj 2012

Flytterod og fagprøve.

Yes sir, vi er ved at flytte :) vi har fået et rækkehus i Frederiksværk og vi flytter ind på fredag :) samtidigt har jeg en fagprøve som skal afleveres på mandag :) men den er der heldigvis styr på, så den skal bare lige printes ud i morgen i 3 eksemplarer også kan jeg tage ind på skolen og aflevere den på mandag :) så fredag til søndag kommer til at stå på flytning, flytning og udpakning. Det går lidt bedre med mine angstanfald, men jeg er stadig ikke fan af dem. Men jeg føler selv jeg har lidt bedre kontrol over dem nu, men de må gerne snart gå helt væk. Men ellers går det fint :) vi har snakket om at jeg eventuelt skal smide p-pillerne på mandag, så det er jo spændende :) Ved forresten ikke om der er nogen der læser min blog, men hvis der er må I gerne smide mig en besked herinde :) Hilsen Kit. Ps: anmelder en ny bog når vi er flyttet og mine elskede bøger er pakket ud igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar