torsdag den 12. april 2012

Jubii :)

Mikkel har ikke glutenallergi eller mælkeallergi, det er bare så fantastisk. Vi "fejrede"  det med at købe en masse mælkeprodukter ;)
Ellers har dagen i dag stået på tøjvask og oprydning, samt ferieafslapning.

Har ikke så meget at fortælle lige nu, har det ikke særlig godt - hvilket jeg ellers har haft hele dagen.
Må netop nu slette hvert andet ord fordi jeg ikke kan ramme de rigtige taster, jeg er svimmel og kan ikke trække vejret 100% korrekt. Jeg er på ingen måde fan af angstanfald!! :( Håber det snart går over, trænger til at få en ordentlig nats søvn og ikke kun sove ordentligt midt på dagen. I nat kunne jeg ikke sove pga at mit hjerte slog mega hårdt og jeg "glemte" hvordan jeg trak vejret - hvilket desværre er noget jeg skal huske mig selv på når jeg får et angstanfald - altså at trække vejret. Det er ret så væmmeligt.
Samtidigt er det dybt frustrerende at have det anfald når jeg skal gabe, for samtidigt med at jeg skal gabe så føles det som om at jeg skal kaste op - hvilket vil sige at halvvejs i et gab må jeg huske at trække en ordentlig mundfuld luft, for ellers går min vejrtrækning da helt i stå.
Som jeg har det lige nu, så føles det som om jeg har mad siddende helt oppe i halsen, som når man har spist for meget mad :( samt at min næse er stoppet og min luftvej i halsen føles blokkeret. Det er rigtig ubehageligt, fordi jeg samtidigt er så svimmel og føler jeg mister min koncentrationsevne og mine kræfter i min krop...Ønsker ikke at nogen skal opleve dette.

Skriver videre i morgen.

Kit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar