onsdag den 11. april 2012

I dag har jeg været i Sverige sammen med Mikkel, vi er 2 gange om året en tur oppe i Ullared og shoppe :) så får vi købt en masse ting, mest praktiske som f.eks. håndsæber og opvaskemiddel i rigelige mængder :)
I dag fik jeg dog købt mig en kopi af en One Piece Jump In dragt :D den er så fed!! Den er grå og der er fine sorte stjerner over det hele. Er vild med stjerner :) Jeg er allerede helt vild med den og mit nye blå tæppe med en masse fine hvide stjerner på.

Ellers er der ikke sket det helt store, skal nok beskrive min tur til Ullared i morgen, men vi skal også tidligt op i morgen da Mikkel skal til lægen med hans mave.
Frygter lidt at det er cøliaki/glutenallergi - men så tager vi den derfra og begynder at leve anderledes med hensyn til mad. Håber virkelig de kan finde ud af, hvad det er der gør at han stort set altid har så mange mavesmerter - det er ikke sjovt at se den man elsker have ondt.

Som lovet anmelder jeg denne gang bogen:

Hvor regnbuen ender af Cecelia Ahern.


Bogen handler om et venskab mellem en lille dreng og en pige. De er hinandens et og alt og vokser op sammen. Da de blever teenagere, sker der dog noget, som gør at de skilles fra hinanden. I flere år aner pigen ikke om hendes bedste ven er i live og omvendt. Men så en dag modtager hun en besked fra ham og de begynder at skrive sammen - dog uden at mødes. Sød musik opstår og ja, hvem ved hvad der så kan ske.

Det er en rigtig sød bog, som er svær at beskrive kort, idet der er så mange søde detaljer i den. Hvis du kan lide romantik, humor og følelsen af at din bedste ven altid er der for dig - så er det denne bog du skal læse :)

Eller læs den, hvis du ligesom jeg bare er stor fan af Cecelia Ahern :)
Tror den datter jeg forhåbentlig får en dag, skal hedde enten Cecelia eller Anna Lucia :) (har set for meget Lost)
Ej, har rigtig mange navne, som jeg er helt vild med - Mikkel er dog på ingen måde enig og mener i det hele taget at alle nyfødte børn er klistrede og grimme - han synes først de er søde når de har "ligget et par timer" ;)

It's gonna be love <3

Skriver i morgen - I promise!!

Kit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar