mandag den 19. marts 2012

Dagens sidste bloggeri - I promise.

Ja, så har I mig så her igen. Har en masse på hjertet - hvis I ike allerede sulle have bemærket dette :)

Jeg var så heldig at blive kørt hjem af Mikkels forældre tidligere i dag, så derfor fik jeg lige handlet ind til aftensmad i Rema 1000 og gæt hvad? - Der var bagekartofler på tilbud :D
Det er da bare vildt sommeragtigt og jeg blev rigtig glad indeni, kan sådan set lide alle årstider, men de lyse dage er nu lidt bedre end de kolde og mørke :)

Så vores aftensmad bestod af bagekartofler med creme fraiche, dild, løg og hvidløg + noget af kartoflerne,som blev blandet sammen :) også med bacon til - Mikkel skulle jo have sit kød. Nå ja og jeg fik min tomatsalat og der sneg sig vist også et par naanbrød med ned i kurven.

Samtidigt fik jeg taget mig sammen til at lave en liste over hvad vi har i vores 2 frysere og vores køkkenskabe - det var dejligt, er så træt af at vi aldrig ved hvad vi har i lejligheden og lave aftensmad af. Så håber det her kan hjælpe os, med at sparer en masse penge i fremtiden :)

Til aften så vi Lost (og til jer der kender slutningen så sshh!!) den er simpelthen så spændende :) Jeg er helt vild med den serie, men hvis den ender ligeså trist som Prison Break - så dropper jeg tv-serier for good! Jeg er bare ikke god til de der uforudsete ulykkelige slutninger, ligesom i Buried med Ryan Reynolds. Jeg indrømmer gerne at den film fik mig helt op i det røde felt og samtidigt trillede der et par tårer ned af min kind - igen er jeg imod uretfærdighed og uforudsete slutninger. Giv mig et Disney univers tak...



Til slut vil jeg kort fortælle, at jeg er igang med at læse Den døende detektiv :) den tegner til at være rigtig god, men nu må vi se - skal nok holde jer opdateret.


Som det sidste vil jeg blot dele denne fantastiske sang med jer. Den hedder I was here og er med Beyoncé :) enjoy.Beyoncé - I was here








Kit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar