mandag den 19. marts 2012

Opdate på tidligere indlæg

Well, så er jeg hjemme igen fra lægen af. Der var dog en del problemer inden jeg skulle derned, men er det ikke altid sådan når man har travlt??
Kunne ikke finde mine nøgler, så måtte ringe til Mikkel for at hører om han havde set dem. Det havde han ikke, men han ville få sin far til at komme herop med vores ekstra nøgle - super :) Kl. blir så kvart i 9 for hans far kommer tøffende herop i bilen og jeg skynder mig at få nøglen, for at gå op og låse. Nøglen passer så ikke i døren, så ender med at gå fra en ulåst lejlighed. Det viste sig så at være Mikkels storebrors nøgle, så det var jo klart at jeg ikke kunne få den til at samarbejde.
Anyway, jeg nåede ned til lægen i tide og fik af vide at jeg havde loppebid!? på skulderen. Så derfra gik turen hjem på gå-ben til Mikkels forældre, vejret var skønt - hvis man lige ser bort fra at jeg var ved at blæse omkuld flere gange :) Kunne så fortælle dem at deres hund har fået kæledyr, hvilket ikke lige passede Bølle (det hedder hunden ) at den skulle i bad.

Så nu ligger jeg her igen, doven som jeg er. Burde vaske tøj, men kan simpelthen ikke overskue at skulle sortere det først. Normalt har vi et udemærkert sorteringssystem en kurv til hvidt og en til farvet. Men sjovt nok rammer Mikkel forbi hver gang, så det har ikke den store effekt med de kurve....

Glæder mig til at skulle til Piloxing i morgen med min mor, en sportsgren der er en blanding af boksning, pilates og dans :)

Er også begyndt at glæde mig til vi skal til Italien, her om nogle måneder. Bliver dejligt at komme lidt væk fra det hele og opleve en anden kultur og spise en masse dejlig italiensk mad..nam nam....

Hvis jeg ikke får opdateret bloggen senere, så skrives vi i morgen :)


Kit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar