tirsdag den 20. marts 2012

Tilbage på pinden

Så var jeg tilbage på arbejdet, det var skønt :) er simpelthen så glad for min elevplads, at det kan irriterer mig at fagprøven også skal laves. Men det skal den jo, så fra kl.14 stod den på renskrivning af mit interview med digitaliseringschefen. Hold da op, tænk at 40 minutters snak kan fylde så meget! Men nu har jeg snart skrevet det hele ned, så det er jo bare super. Samtidigt har jeg lige fået bekræftet fra en fra klassen, at jeg er fuldstændigt rigtigt på den med min fagprøve :D frygtede ellers at jeg var helt galt på den, fordi jeg synes det hele stort set handler om at "omskrive" bøger, pjecer og hjemmesider til mine egne ord - men det er åbenbart sådan man skal gøre. Nu er jeg mere rolig :)

Ellers er der ikke sket det store i dag, skulle have været til piloxing med min mor. Men hun havde desværre smerter i sine ben, så vi endte med at gå en tur til stranden i 1 time :) Det var simpelthen så lækkert, selvom det blæste en hel del. Vi har snakket om at melde os us af Fitness World, idet de ændre vores holdtider og putter flere på holdet end der er plads til. Det er bare ikke det samme at stå som sild i en tønde, mens man skal prøve at følge underviserens instrukser. Men nu må vi se hvad det bliver til..

Jeg har fået lavet en plan om, hvad vores påskefrokost skal bestå af. Jeg er helt vild med at lave planer og arrangere en hel masse, det er skønt. Så nu er menuen på plads, ikke fordi det er noget særligt for det skal jo være en traditionel påskefrokost, men stadig rart at have det på plads :)
Fandt nogle lækre opskrifter på påskesnacks (marcipan æg), dem må jeg simpelthen prøve at lave til mine gæster, de så så flotte ud.
Samtidigt fik jeg købt servietter, selvom hønen på dem ligner en fed Buddah ;)

Her til aften har den stået på afslapning og vandmelonsspisning. Bliver altid så glad, når jeg spiser vandmelon eller ser en vandmelon - for så er foråret og sommeren på vej. Hvilket den så åbenbart er alligevel, for vi skal jo skifte til sommertid i weekenden. Håber jeg kan komme op til tiden søndag, for der skal jeg samle ind til kræftens bekæmpelse med min mor. Vi har gjort det i 3 år nu og det er en fed fornemmelse at vide at man gør sit for at hjælpe til med at finde en kur mod kræft. Er også selv medlem af kræftens bekæmpelse, har desværre mistet 2 familiemedlemmer til kræft - så det er noget jeg har haft tæt inde på livet.

Men nu til noget lidt mere opmundtrende...jeg fik min fødselsdagsgave af mine forældre i dag :D fik også gaver da jeg holdte fødselsdag forrige weekend (har d.12/03) men nu fik jeg min sidste gave. Vidste godt hvad jeg fik, for har selv bestilt den på nettet. Fik de samlede værker med Peter Plys, ligesom jeg til jul fik de samlede fortællinger om Peter kanin og hans venner :) Jeg glæder mig allerede til at skulle læse højt for mine børn engang....om nogle år eller 10....suk...

I morgen skal jeg hjem til mine forældre og spise, da Mikkel skal op til en kammerat i Helsingør. Så jeg skal med mine forældre og min bror en tur over og besøge min farmor, samtidigt med at vi skal forbi kirkegården og besøge farfar. Det er underligt at han ville have haft fødselsdag i dag, hvis han stadig havde levet. Men de smukkeste stjerne hører til på himlen ifølge Gud <3

Nu vil jeg fordybe mig i min bog, som ikke er blevet mindre spændende siden i går.

I må have en fantastisk aften og nyde det der er tilbage af den.

Slutter dette indlæg af med de her fantastiske sange, fra en fantastisk film "The bucket list", på dansk "Nu eller aldrig".














Vi skrives i morgen :)

Kit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar