lørdag den 31. marts 2012

Top Gear = fede biler

Ja, det er vel ingen overraskelse, at Top Gear er lig med fede biler. Men selve showet var nu også meget fedt, det levede ihvertfald næsten op til mine forventninger. Vi fik set nogle fede biler, som vi nok aldrig får råd til (men man har vel lov og håbe). Vi fik set biler der driftede mellem hinanden, så man sad og frygtede at de smadrede sammen hvert øjeblik. Der var Clarkson og May, som var vildt underholdende som altid :) og med en god dansk vært i skikkelse af Anders Breinholdt. Alt i alt et godt sjov, med fede biler og røg.
Manglede dog The Stig i højere grad end han var præsenteret i showet, han var på scenen i max 5 minutter og that's it. Plus at selve lyden fra bilerne ikke var til at hører, da de valgte at fyre godt og grundigt op for anlægget og rockmusikken istedet for.

Ellers er der ikke sket det store i dag, vi har gået en lang tur med Bølle - Mikkels forældres hund :) dejligt med en gå tur i den friske luft, manglede dog lidt varme fra solen af.

Vi fik aftensmad på Rio Bravo, god mad og travle tjenere. Stedet var overbooket og vi var mere end heldige, at vi fik et bord.

I morgen skal jeg måske en tur til Hillerød, eller evt. skrive lidt på min fagprøve. Men tror jeg har godt af ikke at tænke på andre end mig selv og Mikkel denne weekend....Min krop er stadig ikke helt sig selv endnu, det føles engang imellem som om den sover. I ved, den der prikkende ukontrollerede følelse, som man har i f.eks. sin fod når den sover. Vildt ubehageligt...

Jeg anmelder en "ny" bog i morgen :)

Kit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar